ההסמכה הבינלאומית של Gacam

ההסמכה הבינלאומית המובילה בתחום הציות כבר כאן!

MITIGATE שמחה לעדכן על שיתוף הפעולה עם ACAMS, הארגון הגדול ומוביל בעולם בתחום הציות ולהציע לבוגרי מסלול ההכשרה לקציני ציות של MITIGATE והאקדמיה לפיננסים של BDO את ההסמכה המוכרת באופן בינלאומי של מומחה איסור הלבנת הון מוסמך – CAMS.

Certified Anti Money laundering Specialist

קצת על ACAMS

Association of Certified Anti Money-laundering Specialists

ACAMS מהווה את סטנדרט הזהב הבינלאומי בתחום הציות, איסור הלבנת הון, איסור מימון טרור וסנקציות.

עם פריסה של מעל 180 מדינות בכל העולם ומשרדים ראשיים בארה"ב, המטרה של ACAMS היא לקדם את הידע המקצועי, המיומנויות והניסיון של אלו העוסקים באיתור ומניעה של הלבנת כספים ברחבי העולם, ולקדם את הפיתוח והיישום של מדיניות ונהלים תקינים נגד הלבנת הון. ACAMS משיגה את מטרותיה באמצעות:

  • קידום סטנדרטים בינלאומיים לאיתור ומניעה של הלבנת הון ומימון טרור;
  • הכשרת אנשי מקצוע בארגונים פרטיים וממשלתיים בנושא סטנדרטים אלה והאסטרטגיות והפרקטיקות הנדרשות כדי לעמוד בהם;
  • רישוי והענקת תעודות הסמכה לחברי הארגון הזכאים;
  • אספקת פלטפורמות רשת שדרכן יכולים אנשי מקצוע בתחום ה-AML/CFT לשתף פעולה עם עמיתיהם ברחבי העולם.ACAMS קובעת סטנדרטים מקצועיים לעוסקים במניעת פשיעה פיננסית ברחבי העולם ומציעה להם פיתוח קריירה ונטוורקינג.

בפרט, ACAMS מבקשת:

  • לעזור למומחי איסור הלבנת הון AML בשיפור הקריירה באמצעות לימודים מתקדמים, הסמכה והכשרה. ACAMS פועלת כפורום שבו אנשי מקצוע יכולים להחליף אסטרטגיות ורעיונות;
  • לסייע לחברי הארגון בפיתוח, יישום ושימור של מדיניות ונהלי AML תקינים בפעילותם;
  • לסייע למוסדות פיננסיים ולא פיננסיים לזהות ולאתר מועמדים עם הסמכת Certified Anti-Money Laundering (CAMS) ב-תחום ה-AML.

קישור לאתר ACAMS

חברי ACAMS מקבלים גישה לחומרי לימוד, העשרה ועדכונים מקצועיים שוטפים, הזדמנויות לנטוורקינג, כנסים ואירועים במחירים מועדפים.

זכאות

על מנת לגשת לבחינת ההסמכה הבינלאומית של CAMS על המועמד להוכיח שצבר ידע השכלה וניסיון מתאימים בתחום.  

בעקבות שיתוף הפעולה של MITIGATE וACAMS, בוגרי מסלול ההכשרה לקציני ציות של MITIGATE והאקדמיה לפיננסים של BDO זכאים לגשת לבחינת ה-CAMS המוכרת בינלאומית ללא צורך בלקיחת קורסים נוספים, זאת לאחר שתכני המסלול הוכרו במלואם על ידי ACAMS ככאלה המזכים את בוגרי המסלול בנקודות הזיכוי לצורך הרישום לבחינה.

קצת על קורס ההכנה של MITIGATE לבחינות ה- CAMS

מדובר בקורס הכנה של 8 שעות – הפרושים על פני שני מפגשים ומועברים באמצעות הזום. הקורס סוקר את כל נושאי הבחינה ומתרגל שאלות לדוגמא מהבחינה. מומלץ להירשם לקורס לאחר שקראתם את חוברת הבחינה במלואה.

קצת על בחינות ה-CAMS

משך הבחינה כשלוש וחצי שעות בשפה האנגלית. באמצעות קישור אינטרנטי. מורכבת מ100 שאלות אמריקאיות. הבחינה מקיפה נושאים רבים וביניהם: הלבנת הון, בנקים, מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים, בתי הימורים, נותני שירותים עסקיים, פעילות סחר בינלאומי, סיכונים במוצרי תשלומים, מבנים תאגידיים שמטרתם הלבנת הון, איסור מימון טרור, FATF הדירקטיבות האירופאיות לעניין מניעת הלבנת הון, גופים בינלאומיים, החקיקה הרגולטורית האמריקאית, תוכניות ציות, ביצוע הערכות סיכונים, מדיניות איסור הלבנת הון ואיסור מימון טרור, הכר את הלקוח, מעקב אחר פעילות לקוח וסריקה מול רשימות סנקציות, דגלים אדומים, חקירות פנימיות וחיצוניות בארגון, שיתוף פעולה בין המדינות ועוד.

איך מתחילים?

שלב א' – מוודאים זכאות לגשת לבחינה הבינלאומית.

את זה אתם עושים בשיחה טלפונית איתנו שבה נסקור יחד את הניסיון שלכם בתחום הציות ואיסור הלבנת הון, תארים אקדמיים, תעודות הסמכה וקורסים. בוגרי מסלול ההכשרה לקציני ציות של MITIGATE והאקדמיה לפיננסים BDO? השעות שלמדתן אצלנו נחשבות במלואן לצורך הזכאות לגשת לבחינה!

שלב ב' – ברוכים הבאים ל ACAMS! לאחר הרישום מקבלים פרטי משתמש לאתר הלמידה של ACAMS לצורך קבלת חומרי הלימוד לבחינה. שימו לב – מדובר בין היתר בחוברת מרכזית עבת כרס בשפה האנגלית ולכן אנו ממליצים להשאיר לכם זמן מספק לקרוא אותה לפני קורס ההכנה.

שלב ג' – מורידים כל את חומרי הבחינה מהפורטל.

שלב ד' – עוברים על כל החומרים – חשוב לעשות זאת לפני תחילת קורס ההכנה.

שלב ה' – עוברים את קורס ההכנה של MITIGATE לבחינות ה-CAMS

שלב ו' –מתאמים מועד נוח לבחינה ו… זהו! בהצלחה!

 

עברתם? כל הכבוד! יום לאחר מעבר הבחינה שמכם כבר יופיע ברשימת המומחים המוסמכים בתחום מניעת הלבנת הון באתר של ACAMS!

מוכנים לקחת את הקריירה שלכם לשלב הבא?

לפרטים נוספים ובדיקת זכאותכם לגשת לבחינות ההסמכה כמומחה איסור הלבנת הון בינ"ל הסמכת CAMS הנחשקת בעולם באמצעות MITIGATE

נא מלא הטופס המצ"ב ויועצינו יחזרו אליך בהקדם

* בלחיצה על "שלח" אני מאשר קבלת מסרים והודעות מחברת מיטיגייט ציות וניהול סיכונים בע"מ מפעם לפעם
נגישות